Verzenden
Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best om de LED bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 19:00 uur worden gedaan (DPD), proberen wij dezelfde dag nog te verzenden*. Helaas lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Als je voor DHL kiest dien je voor 17:30 te bestellen, anders wordt jouw bestelling pas de volgende werkdag opgestuurd.
Verzendkosten
DPD verzendkosten zijn €5,95
DHL verzendkosten zijn €4,95 NL €6,95 BE
TransMission Light verzendkosten zijn €8,95
TransMission verzendkosten zijn €10,95 NL 24,95 BE
Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een DPD / DHL pakketshop.*
Bij een verzending naar de waddeneilanden zijn de verzendkosten €9,95.
Bij grote pakketten kunnen de prijzen afwijken en onze standaard leveringsvoorwaarden zijn niet van toepassing. Denk hierbij aan 150cm plus.
De genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.
Levertijd
Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang een Track & Trace e-mail van ons. Hiermee kun je jouw pakket volgen.
Heb je gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat je pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, dit om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.
Bekijk hier alle DPD punten: alle DPD servicepunten
Bekijk hier alle DHL punten: alle DHL servicepunten
Wat doet de vervoerder als je niet thuis bent bij bezorging?
Je kunt als klant kiezen tussen verschillende vervoerders, namelijk: DPD, DHL, Transmission en SmartFX.
Beide vervoerders handelen anders als je niet thuis bent tijdens de eerste levering.
DPD
Particulieren
Voor particulieren geldt het volgende: als je op het moment van de eerste levering niet thuis bent zal DPD het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop afgeven. Hiervoor zijn echter wel twee uitzonderingen, namelijk:
- Als het pakket te groot is, dan zal het pakket voor een tweede keer bij je worden aangeboden. (Het pakket is te groot als de afmeting van het pakket groter zijn dan: L100 x B50 x H50 of het pakket zwaarder is dan 20kg.
- Mocht er geen pakketshop zijn die dichterbij is dan 5km van het opgegeven huisadres.
Indien je bij de tweede levering ook niet aanwezig bent of mocht het pakket te lang bij de pakketshop blijven liggen, zal het pakket weer retour gestuurd worden naar ons.
Nogmaals ontvangen:
Indien je het pakket nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij extra verzendkosten. Dit komt doordat wij de retour verzendkosten (€4,95) en een retour boete (€2,50) moeten betalen.
Wil je jouw pakket nogmaals ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk om alleen de retour boete te betalen.
Crediteren:
Indien je het pakket niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij €4,95 voor de retour verzendkosten, plus €2,50 boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.
Bedrijven
Voor bedrijven geldt het volgende: Als het pakket naar een bedrijfsadres gestuurd wordt, dan zal DPD het pakket drie maal bij je aanbieden. Mocht het na vier dagen nog niet gelukt zijn op het pakket te leveren, wordt deze weer retour gestuurd.
Nogmaals ontvangen:
Indien je jouw order nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij per pakket extra verzendkosten, en ook de retourkosten en retour boete per pakket. Dit komt doordat wij de retour verzendkosten, de nieuwe verzendkosten en de boete moeten betalen voor elk pakket die niet afgehaald werd bij de pakketshop.
Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 voor pakketten 150cm of langer) opnieuw verzenden, €2,50 retour boete, €4,95 retour kosten.
Het totaalbedrag ligt aan de hoeveelheid pakketten die opnieuw verstuurd moeten worden.
Crediteren:
Indien je jouw order niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij de verzendkosten van opsturen van je order, de retour verzendkosten, plus de retour boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.
Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) verzendkosten, €2,50 retour boete, en €4,95 retour kosten.
DHL
Pakket ontvangen op huisadres
Plaats je voor 17:30 uur een bestelling, dan wordt het nog dezelfde dag verzonden. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht. Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de –locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via track en trace of de Mijn DHL app.
Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de Mijn DHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.
Pakket ophalen
Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een e-mail of bericht in de Mijn DHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar ons gestuurd. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig legitimatiebewijs mee.
Nogmaals ontvangen:
Als particulier worden er geen extra kosten in rekening gebracht om het pakket nogmaals op te sturen.
Voor bedrijven worden wel opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht.
Crediteren:
Particulieren hebben recht op het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten.
Bedrijven hierbij wordt wel 8,95 verzendkosten in rekening gebracht.
*Als er een product is besteld dat groter is dan 150cm, dan is het gratis verzending bedrag hoger dan gebruikelijk. Dit is namelijk vanaf orders met een orderwaarde boven NL €150,- BE €250,-.
LET OP: Indien pakket afwijkende maten heeft zoals 130CM+ of zwaarder zijn dan 20KG+ kan het zijn dat wij het pakket onderbrengen bij een andere leverancier die beter omgaat met deze specificaties. Dit gebeurd ook als bedrijven kiezen voor een consumenten levering omdat de levering dan buiten kantoren uren om kan worden ingepland wat niet gewenst is. Wij bedanken u voor uw medewerking hierin.
Hulp of advies nodig? Neem dan direct contact met ons op
Bel ons
Ma. t/m vr. van 09:00 tot 17:30
Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren
Social media
Volg ons ook via social media
Ledlichtdiscounter.nl
Koningsbeltweg 51
1329AE Almere
Nederland Bekijk op Google Maps
NL859167331B01
72596619